Warunki korzystania
SIA Matrixsoftlabs, NR REJESTRACYJNY: 41203066773, ADRES: Talsu novads, Valdemārpils, Krišjāņa Valdemāra iela 19A, LV-3260, zwany dalej sklepem internetowym, udostępnia treści dostępne na stronie internetowej oraz dostarcza towary/usługi zgodnie z poniżej określonymi Warunkami korzystania.
1. Postanowienia ogólne
Jeśli konsument nabywa towary/usługi za pośrednictwem strony internetowej, taka umowa jest uznawana za umowę zawieraną na odległość i podlega przepisom prawa Republiki Łotewskiej regulującym umowy zawierane na odległość, w tym między innymi Ustawie Republiki Łotewskiej o ochronie praw konsumentów, Rozporządzeniom Rady Ministrów „Przepisy dotyczące umów zawieranych na odległość” itp.
2. Dokonywanie zakupu
Ceny i specyfikacje produktów sprzedawanych w sklepie internetowym są podane obok produktów.
Aby złożyć zamówienie, dodaj wybrane produkty do koszyka. Wypełnij wszystkie wymagane pola i wybierz najdogodniejszą metodę dostawy. Na ekranie zostanie wyświetlony łączny koszt zamówienia wraz z dostawą. Sfinalizuj płatność, aby zakończyć zamówienie.
3. Warunki płatności
Walutą transakcji w serwisie jest euro. Za zakupy można zapłacić, wybierając następujące metody płatności udostępniane przez platformę płatniczą makecommerce.lv, Maksekeskus AS:
Płatności z łotewskich banków internetowych: Swedbank, SEB, Citadele i Luminor
Płatności z estońskich banków internetowych: Swedbank, SEB, Luminor
Płatności z litewskich banków internetowych: Swedbank, SEB i Luminor
Płatności kartami Visa/Mastercard
UWAGA! Korzystając z płatności przez bank internetowy, potwierdź zamówienie i kliknij przycisk „Powrót do sprzedawcy”.
Dane osobowe niezbędne do dokonania płatności są przekazywane licencjonowanej instytucji płatniczej Maksekeskus AS.
Umowa wchodzi w życie z chwilą pomyślnego zaksięgowania płatności na rachunku bankowym sklepu internetowego. Jeśli z jakiegoś powodu realizacja zamówienia okaże się niemożliwa, Kupujący zostanie o tym poinformowany, a uiszczona kwota zostanie zwrócona tak szybko, jak to możliwe, nie później jednak niż w ciągu 14 dni od poinformowania.
4. Warunki dostawy
Towary są dostarczane do następujących krajów: Estonia, Łotwa, Litwa. Zakupione towary dostarczamy za pośrednictwem: SIA DPD Latvija, SIA Omniva. Wszelkie opłaty i podatki, które należy uiścić, aby odebrać przesyłkę w miejscu dostawy, pokrywa Kupujący. Koszty dostawy są pokazywane przed potwierdzeniem zamówienia. Zakupione towary dostarczane są na adres wskazany przez Kupującego w ciągu 2–4 dni roboczych. W wyjątkowych przypadkach mamy prawo wysłać towary w terminie do 45 dni kalendarzowych, informując o tym Klienta.
5. Prawo odstąpienia
Kupujący ma prawo odstąpić od umowy dotyczącej produktu w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania Towaru. (W zależności od produktu Kupującemu może nie przysługiwać ustawowe prawo odstąpienia; w takim przypadku przyczyna musi być jasno wskazana i wyjaśniona). Prawo odstąpienia nie przysługuje, jeśli Kupujący jest osobą prawną.
Aby skorzystać z 14‑dniowego prawa odstąpienia, towar może być używany wyłącznie w zakresie niezbędnym do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania, a konsument odpowiada za zachowanie jakości i bezpieczeństwa produktu w okresie na odstąpienie. Jeśli towar był używany niezgodnie z przeznaczeniem lub został uszkodzony, traktowany niedbale bądź niezgodnie z instrukcją, a także w przypadku utraty oryginalnego opakowania lub jego znacznego uszkodzenia, sklep internetowy ma prawo obniżyć kwotę zwrotu odpowiednio do spadku wartości towaru.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia, należy złożyć formularz odstąpienia, dostępny tutaj: Formularz zwrotu, wysyłając go na adres e‑mail davis@matrixsoftlabs.com w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.
Poniższe zdanie jest przeznaczone dla sklepów internetowych, które nie mogą zaoferować bezpłatnego zwrotu. Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący, z wyjątkiem sytuacji, gdy przyczyną zwrotu jest niezgodność produktu z zamówieniem (np. nieprawidłowy lub uszkodzony produkt).
Obowiązkiem Kupującego jest zwrot Towaru Sprzedawcy bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu 14 dni od wysłania formularza odstąpienia do sklepu internetowego. Po otrzymaniu zwróconego towaru sklep internetowy niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni, zwróci wszystkie płatności otrzymane od kupującego na podstawie umowy zawartej na odległość.
Sprzedawca ma prawo wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania Towaru od Kupującego lub do czasu, gdy Kupujący przedstawi dowód jego odesłania. Jeśli Kupujący wybrał sposób wysyłki inny niż najtańsza standardowa dostawa
oferowana przez sklep internetowy, sklep internetowy nie jest zobowiązany do zwrotu kosztów wysyłki przekraczających koszt dostawy standardowej.
Sklep internetowy nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w wykonaniu zobowiązań, ich niewykonanie ani inne naruszenia wynikające z okoliczności i przeszkód pozostających poza uzasadnioną kontrolą sklepu internetowego.
Sklep internetowy zastrzega sobie prawo odmowy sprzedaży towarów i żądania ich zwrotu od Kupującego, jeśli z powodu błędu cena wskazana w sklepie internetowym jest istotnie niższa od ceny rynkowej.
6. Prawa konsumenta w przypadku towarów niezgodnych z umową
Sklep internetowy odpowiada za niezgodność lub wady towarów sprzedanych Kupującemu, które ujawnią się w ciągu 6 miesięcy od dnia dostarczenia towaru klientowi lub istniały w chwili dostawy, o ile takie domniemanie nie pozostaje w sprzeczności z charakterem rzeczy lub wady. Kupujący powinien niezwłocznie, nie później niż w ciągu 2 miesięcy od jej stwierdzenia, poinformować Sprzedawcę o niezgodności towaru, tj. złożyć reklamację. Kupujący może złożyć reklamację, kontaktując się ze sklepem internetowym, pisząc na adres davis@matrixsoftlabs.com.
Sklep internetowy nie odpowiada za wady, które powstały po dostarczeniu towaru Kupującemu. Jeśli zakupiony towar ma wady, za które odpowiada Sprzedawca, Kupujący ma prawo żądać nieodpłatnego usunięcia wad lub wymiany na nowy towar.
Jeżeli naprawa lub wymiana towaru nie jest możliwa, Sprzedawca zwróci Kupującemu wszystkie płatności przewidziane w umowie zawartej na odległość. Sprzedawca udziela pisemnej odpowiedzi na reklamację konsumenta w terminie 15 dni.
7. Przetwarzanie danych osobowych Kupującego
Sklep internetowy przetwarza wyłącznie te dane osobowe, które kupujący podał podczas składania zamówienia, takie jak imię, nazwisko, adres e‑mail itp.
Sklep internetowy przekazuje dane osobowe dostawcy(-om) usług transportowych w celu zapewnienia dostawy towarów.
Jeśli wyraźnie zgodzisz się na otrzymywanie od nas komunikacji marketingowej, w tym aktualności, możemy okazjonalnie kontaktować się z Tobą, przesyłając informacje o naszych usługach i najnowszych ofertach. W tym celu możemy przetwarzać Twój adres e‑mail podany przy zapisie na komunikację marketingową. Kupujący ma możliwość rezygnacji z komunikacji marketingowej, informując nas o tym, pisząc na adres davis@matrixsoftlabs.com.
8. Rozwiązywanie sporów
W sprawach nieuregulowanych niniejszymi warunkami Kupujący i Sprzedawca zobowiązują się stosować przepisy obowiązujące w Republice Łotewskiej.
Strony rozstrzygają wszelkie spory powstałe między Sprzedawcą a Kupującym w drodze wzajemnych negocjacji lub korespondencji. Jeżeli nie będzie możliwe rozstrzygnięcie sporu w drodze negocjacji lub korespondencji, Strony rozstrzygną spór przed sądami Republiki Łotewskiej, zgodnie z prawem LR. Spory między Kupującym (konsumentem) a Sprzedawcą można kierować do Consumer Rights Protection Center lub do sądów Republiki Łotewskiej.
Kupujący ma również prawo zwrócić się do organów Unii Europejskiej ds. rozstrzygania sporów.
1. Postanowienia ogólne
Jeśli konsument nabywa towary/usługi za pośrednictwem strony internetowej, taka umowa jest uznawana za umowę zawieraną na odległość i podlega przepisom prawa Republiki Łotewskiej regulującym umowy zawierane na odległość, w tym między innymi Ustawie Republiki Łotewskiej o ochronie praw konsumentów, Rozporządzeniom Rady Ministrów „Przepisy dotyczące umów zawieranych na odległość” itp.
2. Dokonywanie zakupu
Ceny i specyfikacje produktów sprzedawanych w sklepie internetowym są podane obok produktów.
Aby złożyć zamówienie, dodaj wybrane produkty do koszyka. Wypełnij wszystkie wymagane pola i wybierz najdogodniejszą metodę dostawy. Na ekranie zostanie wyświetlony łączny koszt zamówienia wraz z dostawą. Sfinalizuj płatność, aby zakończyć zamówienie.
3. Warunki płatności
Walutą transakcji w serwisie jest euro. Za zakupy można zapłacić, wybierając następujące metody płatności udostępniane przez platformę płatniczą makecommerce.lv, Maksekeskus AS:
Płatności z łotewskich banków internetowych: Swedbank, SEB, Citadele i Luminor
Płatności z estońskich banków internetowych: Swedbank, SEB, Luminor
Płatności z litewskich banków internetowych: Swedbank, SEB i Luminor
Płatności kartami Visa/Mastercard
UWAGA! Korzystając z płatności przez bank internetowy, potwierdź zamówienie i kliknij przycisk „Powrót do sprzedawcy”.
Dane osobowe niezbędne do dokonania płatności są przekazywane licencjonowanej instytucji płatniczej Maksekeskus AS.
Umowa wchodzi w życie z chwilą pomyślnego zaksięgowania płatności na rachunku bankowym sklepu internetowego. Jeśli z jakiegoś powodu realizacja zamówienia okaże się niemożliwa, Kupujący zostanie o tym poinformowany, a uiszczona kwota zostanie zwrócona tak szybko, jak to możliwe, nie później jednak niż w ciągu 14 dni od poinformowania.
4. Warunki dostawy
Towary są dostarczane do następujących krajów: Estonia, Łotwa, Litwa. Zakupione towary dostarczamy za pośrednictwem: SIA DPD Latvija, SIA Omniva. Wszelkie opłaty i podatki, które należy uiścić, aby odebrać przesyłkę w miejscu dostawy, pokrywa Kupujący. Koszty dostawy są pokazywane przed potwierdzeniem zamówienia. Zakupione towary dostarczane są na adres wskazany przez Kupującego w ciągu 2–4 dni roboczych. W wyjątkowych przypadkach mamy prawo wysłać towary w terminie do 45 dni kalendarzowych, informując o tym Klienta.
5. Prawo odstąpienia
Kupujący ma prawo odstąpić od umowy dotyczącej produktu w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania Towaru. (W zależności od produktu Kupującemu może nie przysługiwać ustawowe prawo odstąpienia; w takim przypadku przyczyna musi być jasno wskazana i wyjaśniona). Prawo odstąpienia nie przysługuje, jeśli Kupujący jest osobą prawną.
Aby skorzystać z 14‑dniowego prawa odstąpienia, towar może być używany wyłącznie w zakresie niezbędnym do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania, a konsument odpowiada za zachowanie jakości i bezpieczeństwa produktu w okresie na odstąpienie. Jeśli towar był używany niezgodnie z przeznaczeniem lub został uszkodzony, traktowany niedbale bądź niezgodnie z instrukcją, a także w przypadku utraty oryginalnego opakowania lub jego znacznego uszkodzenia, sklep internetowy ma prawo obniżyć kwotę zwrotu odpowiednio do spadku wartości towaru.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia, należy złożyć formularz odstąpienia, dostępny tutaj: Formularz zwrotu, wysyłając go na adres e‑mail davis@matrixsoftlabs.com w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.
Poniższe zdanie jest przeznaczone dla sklepów internetowych, które nie mogą zaoferować bezpłatnego zwrotu. Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący, z wyjątkiem sytuacji, gdy przyczyną zwrotu jest niezgodność produktu z zamówieniem (np. nieprawidłowy lub uszkodzony produkt).
Obowiązkiem Kupującego jest zwrot Towaru Sprzedawcy bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu 14 dni od wysłania formularza odstąpienia do sklepu internetowego. Po otrzymaniu zwróconego towaru sklep internetowy niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni, zwróci wszystkie płatności otrzymane od kupującego na podstawie umowy zawartej na odległość.
Sprzedawca ma prawo wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania Towaru od Kupującego lub do czasu, gdy Kupujący przedstawi dowód jego odesłania. Jeśli Kupujący wybrał sposób wysyłki inny niż najtańsza standardowa dostawa
oferowana przez sklep internetowy, sklep internetowy nie jest zobowiązany do zwrotu kosztów wysyłki przekraczających koszt dostawy standardowej.
Sklep internetowy nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w wykonaniu zobowiązań, ich niewykonanie ani inne naruszenia wynikające z okoliczności i przeszkód pozostających poza uzasadnioną kontrolą sklepu internetowego.
Sklep internetowy zastrzega sobie prawo odmowy sprzedaży towarów i żądania ich zwrotu od Kupującego, jeśli z powodu błędu cena wskazana w sklepie internetowym jest istotnie niższa od ceny rynkowej.
6. Prawa konsumenta w przypadku towarów niezgodnych z umową
Sklep internetowy odpowiada za niezgodność lub wady towarów sprzedanych Kupującemu, które ujawnią się w ciągu 6 miesięcy od dnia dostarczenia towaru klientowi lub istniały w chwili dostawy, o ile takie domniemanie nie pozostaje w sprzeczności z charakterem rzeczy lub wady. Kupujący powinien niezwłocznie, nie później niż w ciągu 2 miesięcy od jej stwierdzenia, poinformować Sprzedawcę o niezgodności towaru, tj. złożyć reklamację. Kupujący może złożyć reklamację, kontaktując się ze sklepem internetowym, pisząc na adres davis@matrixsoftlabs.com.
Sklep internetowy nie odpowiada za wady, które powstały po dostarczeniu towaru Kupującemu. Jeśli zakupiony towar ma wady, za które odpowiada Sprzedawca, Kupujący ma prawo żądać nieodpłatnego usunięcia wad lub wymiany na nowy towar.
Jeżeli naprawa lub wymiana towaru nie jest możliwa, Sprzedawca zwróci Kupującemu wszystkie płatności przewidziane w umowie zawartej na odległość. Sprzedawca udziela pisemnej odpowiedzi na reklamację konsumenta w terminie 15 dni.
7. Przetwarzanie danych osobowych Kupującego
Sklep internetowy przetwarza wyłącznie te dane osobowe, które kupujący podał podczas składania zamówienia, takie jak imię, nazwisko, adres e‑mail itp.
Sklep internetowy przekazuje dane osobowe dostawcy(-om) usług transportowych w celu zapewnienia dostawy towarów.
Jeśli wyraźnie zgodzisz się na otrzymywanie od nas komunikacji marketingowej, w tym aktualności, możemy okazjonalnie kontaktować się z Tobą, przesyłając informacje o naszych usługach i najnowszych ofertach. W tym celu możemy przetwarzać Twój adres e‑mail podany przy zapisie na komunikację marketingową. Kupujący ma możliwość rezygnacji z komunikacji marketingowej, informując nas o tym, pisząc na adres davis@matrixsoftlabs.com.
8. Rozwiązywanie sporów
W sprawach nieuregulowanych niniejszymi warunkami Kupujący i Sprzedawca zobowiązują się stosować przepisy obowiązujące w Republice Łotewskiej.
Strony rozstrzygają wszelkie spory powstałe między Sprzedawcą a Kupującym w drodze wzajemnych negocjacji lub korespondencji. Jeżeli nie będzie możliwe rozstrzygnięcie sporu w drodze negocjacji lub korespondencji, Strony rozstrzygną spór przed sądami Republiki Łotewskiej, zgodnie z prawem LR. Spory między Kupującym (konsumentem) a Sprzedawcą można kierować do Consumer Rights Protection Center lub do sądów Republiki Łotewskiej.
Kupujący ma również prawo zwrócić się do organów Unii Europejskiej ds. rozstrzygania sporów.